بادران راه رسیدن به اهداف

بادران راه رسیدن به اهداف

محمد معین عباسیان همدانی
بادران راه رسیدن به اهداف

بادران راه رسیدن به اهداف

محمد معین عباسیان همدانی

8دلیل شکست در نتورک مارکتینگ(قسمت دوم)

۲- شک (Doubt): آفت این تجارت است . این کار ایمان میخواهد .(مثل هر کار دیگری) در این کار با وجودیکه هنوز خودتان چکی نگرفته اید به خاطر اینکه طرح را دیده اید ، حس کرده اید ، شاهد موفقیت دیگران بوده اید ، سپس ایمان آورده اید .
به افراد تازه کار هشدار بدهید که از منفی بافان و رویادزدان دوری کنند . وارد مشاجره نشوید مگر آنکه شما صاحب نفوذ باشید و :
                                       

 واقعا از منفی بافان دوری نمایید 


این افراد در حقیقت با منفی بافی خود میگویند: تو چطور به خودت جرئت میدهی فکر کنی که میتوانی برتری داشته باشی درحالیکه مثل ما هستی ؟


در عوض به افرادی نزدیک شوید که عاشق اینکار هستند. بعد از یک مدت ، همه افرادی که به شما میگفتند «نــه!» وقتی موفقیتهای شما را ببینند ، به شما نگاه میکنند و میگویند که کار خوبی است .

(توضیح اینکه: دوری از منفی بافان خیلی جاهای دیگر هم توصیه شده است. مثلا در تعلیمات مذهبی  به مردم کم اطلاع گفته میشود که از کفار دوری کنید و کتابهای ضاله را نخوانید اما از افراد عالم و صاحب نفوذ میخواهند که برعکس بیایید و با کفار بحث کنید . (پس باید دقت کرد که وارد مشاجره نشوید مگر آنکه شما صاحب نفوذ باشید)

به جای دلسرد شدن به موفقیت فکر کنید. به باور فکر کنید و بگویید چرا فلانی ، موفقیت را درک نکرد . اگر شما را پس زدند به دلیلش فکر کنید .
شما معیار اصلی شبکه خودتان هستید و چه بخواهید و چه نخواهید روی آن شبکه نفوذ دارید . 
پس هر چیز منفی را به سمت بالا و هر چیز مثبتی را به سمت پایین هدایت کنید و خیلی مهم است ((Negative UP   &  Positive Down

(اگر زیرمجموعه هایتان شما را منفی ببینند ، این منفی و ناامید بودن شما به زیرمجوعه تان(همانند سازی) duplicate میشود . آنها هم زیر مجموعه هایشان را دو برابر نا امید میکنند)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.